- Journal International Journal of Production Research [CiteScore 2021: 14,6]
Liu, Ming, Xin Liu, Feng Chu, Feifeng Zheng, et Chengbin Chu. « An exact method for disassembly line balancing problem with limited distributional information ». International Journal of Production Research 59, no 3 : 665‑682, février 2021. [ DOI ] [ HAL IBISC ]
- Journal Information Sciences [CiteScore 2021: 12,1]
Jin, Xiaozheng, Shaoyu Lü, Chao Deng, et Mohammed Chadli. « Distributed adaptive security consensus control for a class of multi-agent systems under network decay and intermittent attacks ». Information Sciences 547 : 88–102, février 2021. [ DOI ] [ HAL IBISC ]
- Journal Nonlinear Analysis: Hybrid Systems [CiteScore 2021: 8,9]
Ma, Haoxiang, Mou Chen, Hao Yang, Qingxian Wu, et Mohammed Chadli. « Switched safe tracking control design for unmanned autonomous helicopter with disturbances ». Nonlinear Analysis: Hybrid Systems 39: 100979, février 2021. [ DOI ] [ HAL IBISC ]
- Journal IEEE Transactions on Neural Systems and Rehabilitation Engineering [CiteScore 2021: 8,1]
MacIntosh, Alexander, Nicolas Vignais, Eric Desailly, Elaine A. Biddiss, et Vincent Vigneron. « A classification and calibration procedure for gesture specific home-based therapy exercise in young people with cerebral palsy ». IEEE Transactions on Neural Systems and Rehabilitation Engineering 29: 144‑55, février 2021. [ DOI ] [ HAL IBISC ]
- Conférence AAAI Conference on Artificial Intelligence – AAAI [ERA A][QUALIS A1][CORE2021 A*]
Nguyen, Kim Thang, et Abhinav Srivastav. « Online Non-Monotone DR-Submodular Maximization ». In 35th AAAI Conference on Artificial Intelligence (AAAI 2021), Vancouver, Canada, février 2021. [ HAL IBISC ]
« fort impact » signifie ici: « Publications en des revues classées dans le top 10% de CiteScoreMetrics, publications en conférences classées A selon l’indicateur ERA et/ou classées A1/A2 selon l’indicateur QUALIS (http://www.conferenceranks.com/) et/ou classées A/A* selon l’indicateur CORE (http://portal.core.edu.au/conf-ranks/) et/ou classées A/A* selon l’indicateur CORE (http://portal.core.edu.au/conf-ranks/) ou brevets »